loading...
سایت هیئت،به روزترین سایت دانلود مداحی | heayt.ir
پایگاه اطلاع رسانی هیئــــــت-تبلیغات
برای حمایت از ما بر روی بنر زیر کلیک نمائید...
میوندار هیئت بازدید : 2018 1392/05/07 نظرات (0)


« اَلسَّلامُ عَلیکُم یا اَهلِبَیتِ النُبوَه »
باسلام خدمت همه محبان و نوکران بامعرفت وخوب حضرت سیدالشهدا (علیه السلام)
بنده از دوران نوجوانی وشاید کوچکتر به مدد امام حسین علیه السلام ذاکر دستگاه پرفیض اهلبیت بوده ام وتابه حال سختیهای بسیاری کشیده ام و هرموضوع وحاشیه ای که دامن گیر هیئتها شده من را هم به نوعی درگیرخود کرده و هرچقدر که تلاش کردم تا وارد این حواشی نشوم نشد که نشد. افرادی در این بین بودند چه آنها که به من نزدیک بودند وچه کسانی که اصلا من آنـها رو نمیشناختم.نه تنها به من کمک نکردند بلکه مسائل را به نوعی بدتر هم جلوه دادند تا من را نابـود کنند.که البته من امیدم در همه عمر به اهلبیت(علیهم السلام) بوده وهمیشه خودم رو سپرده ام دست حضرت اباالفضل(علیه السلام) .اگر از حرف ها و تهمت ها و چیزهای دیگر که واقعا از امام حسین علیه السلام نترسیدند و پشت سربنده گفتند براتون بگویم این حرفها به یکی دوتا ختم نمیشه.ولی موضوعی که اخیرا من و خانواده ام را شدیدا مورد ناراحتی قرار داده و از طرف عده ای که اصلا هیچ شناختی روی اعتقادات من ندارند مورد کم لطفی قرارگرفته ام و با ناسزا و حرفهای زشت آنها مواجه شده ام و دربعضی شهرها که نمیخوام اسم ببرم مرا تعقیب وتهدیدکردند و باعث دوری من از بعضی هیئات شده اند.همین کلیپی هست که پخش شده و مثلا نشانگر این هست که من خدایی نکرده با مقام معظم رهبری این سید اولاد حضرت زهرا سلام الله علیها مشکل دارم.باید به خدمت این دوستان عزیز برسانم اولا مقام معظم رهبری نفرمودند که اگر کسی اختلاف نظر با من دارد اورا بزنید وناسزا بگید ثانیا من هیج مشکلی با هیچ کس ندارم.دیگه چه بـرسه به رهبر این مملکت که خودشان بانی روضه حضرت زهرا سلام الله علیها هستند.بـه قول مرحوم آقا سیدجواد ذاکر(ره) میگفتند بـایـدخدا رو شکر کنیم که رهبر این مملکت حسینی هست.نه زمان پهلوی ملعون که چادر از سرزنان میکشیدند و روضه ها را منع میکردند (مخاطب من در این شعری که خواندم فقط وفقط امام شافعی بود و آن کسانیکه از زمان دومی ملعون ولایت مولا رو غصب کردند وتا به حال ادامه داده اند).حالا یه عده ای این موضوع را به رهبری ربط دادند وما را بسیار بسیار اذیت کردند.خدا ان شاالله هدایتشون کنه. من هیچ وقت اهل مصاحبه واین جورمسائل نبوده ام وهیچ مصاحبه ای تابه حال نداشته ام. ولی به اسرار بعضی از دوستان که میگفتند مصاحبه ای انجام بده تا یه سری از سوء ظن ها برطرف بشه مصاحبه ای را با یکی از مجلات داشته ایم تا انشاالله مشکلات تمام بشود.از این به بعد هم خواهش میکنم اگر موضوعی پیش اومد وشنیدید وبراتون مهم بود مستقیما باخود بنده از طریق ایمیل شخصی من MohsenSaemi110@Yahoo.Com که خودم ویکی از دوستانم جوابگو هستیم در میان بگذارید. من خیلی دوستانه به عزیزان عرض میکنم وخواهش میکنم حرف من رو به عنوان کوچکترین و خاک پای همه نوکران سیدالشهدا علیه السلام بپذیرند.اینکه هیچ موقع تا از یک مسئله ای کاملا آگاه نشدیم زود قضاوت نکنیم.حتی اگر باچشمانمون دیدیم و باگوشهامون شنیدیم به نوکران سیدالشهدا (علیه السلام) تهمت نزنیم.چون نوکر خودش میدونه و ارباب کریمش. ان شاالله فردای محشر خجالت زده حضرت زهرا سلام الله علیها نشویم.
والسلام علیکم ورحمۀ الله وبرکاته
ارادتمندهمه شما محسن صائمی










منبع: http://www.mohsensaemi.com
اینم لینک این مطلب: سایت تخصصی کربلایی محسن صائمی - صحبت های حاج محسن صائمی در مورد رهبری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات



پایگاه دانلود مداحی بیت الحسین
درباره ما
Profile Pic
سایت هیئت (به روز ترین سایت دانلود مداحی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • حسینیه هیئت حضرت حسین فاطمه(ع) اصفهان
  • به عشق حسین(ع)
  • نوای حرم-دانلود مداحی
  • کربلایی حسین نیشابوری
  • هیأت جوانان سـیـدالـشـهداء
  • هیئت عشاق العباس شهرک انبیا اسلامشهر
  • قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم
  • تارنمای جعفر جدیری و احمد علیزاده
  • هیئت انصارالمهدی (عج)-خرم آباد
  • جملات زيبا ، جملات عاشقانه
  • هییت شباب الحسین اسلامشهر
  • پست های فیسبوکی
  • عقیله69-اهواز
  • هیئت پیروان اهل بیت(ع)
  • نوای الزهرا(س)
  • موسسه هنری پلان3
  • هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء(ع)
  • سیاه پوشان حضرت قاسم
  • کربلایی مهدی باقری
  • هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
  • هیئت ااشهداء
  • هیئت الشهداء
  • هیئت فدائیان حسین جا(ع) اهواز
  • مداح اهلبیت(سعیدجهانگیری)
  • ندای حق
  • ذاکرین12
  • وب دوستداران کربلایی بهزاد رضایی
  • هیئت عزاداران حسین بن علی مشهد
  • شهدای شهرستان مهران
  • ایمان کیوانی
  • هیئت منتظران حضرت مهدی (عج)شهرستان مهران
  • سایت هیئت بیت الرضا مشهد
  • تازیانه
  • کربلایی رسول عموشاهی
  • نوای مداحان زنجانی
  • عقیله69
  • هیئت بیت الرضا-مشهدالرضا
  • اخبار ورزش ايران و جهان
  • وبلاگ دوست داران حاج محموداستادباقر
  • پایگاه اینترنتی زینبیه
  • وب کربلایی اسلام میرزایی
  • هیئت عاشقان حضرت ابوالفضل العباس ( ع )
  • مجنون الحسین
  • دفترنشرآثار استادمنظوري
  • دوستداران کربلایی میلاد مجنونی
  • هیئت الحیدریه چغادک | بوشهر
  • ۞پاسخگویی به سوالات شرعی۞
  • جنت الحسین
  • بازی های اندروید و کامپیوتری
  • پایگاه سایبری استان خوزستان
  • کربلایی آسید رضی ذاکر
  • فروشگاه سایت
  • سایت کربلایی حسین عینی فرد
  • بچه هیئتی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    برهنه شدن را در شان مجلس عزاداری می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1649
  • کل نظرات : 716
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 540
  • آی پی امروز : 514
  • آی پی دیروز : 2902
  • بازدید امروز : 1,994
  • باردید دیروز : 6,535
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,994
  • بازدید ماه : 104,187
  • بازدید سال : 362,100
  • بازدید کلی : 8,189,936
  • کدهای اختصاصی